روغن و روانکار های صنعتی Rocol و Krafft

شرکت ابزار تجارت پاسارگاد مفتخر است که تنها نمایندگی رسمی برندهای krafft  اسپانیا  و Rocol انگلیس در زمینه انواع روانکارهای تخصصی صنعتی ( روغن ،گریس واسپری)در ایران می باشد . شرکت Rocol و  Krafftیکی از تولید کنندگان برتر ومطرح تولید تخصصی روغن و روانکار های صنعتی مورد مصرف در کلیه صنایع وابسته در جهان می باشد .محصولات این شرکت با کیفیت عالی و دارای گواهینامه های ISO 9001 ، ISO 14001 ، OHSAS 18001  ، INVESTORS IN PEOPLE   و WRAS  ، خدمات پس از فروش ،قیمت های قابل رقابت ، برتری این شرکت را در عرضه تولید روغن و روانکاری های صنعتی نمایان می سازد.

 

برخی از محصولات قابل  ارائه عبارت است از :

۱) طیف وسیعی از گریس ها  مورد مصرف در  بیرینگ ها  و سیستم های لغزشی حاوی روانکار جامد و مواد   EP ، طراحی شده برای شرایط کاری مختلف (بار – سرعت – شرایط محیطی)

۲) طیف وسیعی از روانکار زنجیر ها – روغن گیربکس ها – کمپرسور ها و سیستم های هیدرولیکی همراه سیستم های محافظتی  L-CO و SUPS

۳) محصولات ضدگیرپاژ -محصولات دمونتاژ واسمبلی و ایجاد فیلم های روانکاری جامد برای اتصالات و سیستم های لغزشی جهت کاهش هزینه ،زمان و کوتاه نمودن زمان از کار افتادگی.

۴) انواع محصولات ضدخوردگی، محصولات تمام منظوره نگهداشت، پاک کننده های صنعتی.

۵) طیف وسیعی از روانکار های کابل های سیمی (wire rope)

۶) طیف وسیعی از روانکار های سوراخ کاری ، قلاویز کاری، برقو کاری دارای افزودنی های EP    پیشرفته که کاهش دهنده سایش اصطکاکی در برش کاری می شود.

۷) انواع سیالات برش کاری (آب صابون ها ) با بهینه سازی فرایند برش همراه ایمنی و سازگاری با طبیعت برای تمامی متریال ها.

۸) سیالات سنگ زنی حاوی خاصیت پیشرفته بازدارنده خوردگی

۹) روانکار های حالت دهی سرد فلزات – فورج کاری سرد و گرم.

۱۰) انواع ماده های جدا کننده ی قالب ها  قابل استفاده در صنایع تولیدی پلاستیک ،لاستیک ،قالب ریزی های متراکمی، اکستروژن، فایبر گلاس.

۱۱) روان کارهای گیربکس و چرخ دنده های باز قابل استفاده در صنعت سیمان

۱۲) محصولات تست های غیر مخرب (ترک یاب).

۱۳) روانکارهای قابل استفاده در صنعت شیشه سازی.

۱۴) انواع محصولات لکه بر قابل استفاده در صنعت نساجی.

۱۵) محصولات قابل استفاده در صنعت الکترونیک.

۱۶) محصولات قابل استفاده در صنایع خودروسازی.

۱۷) پاک کننده های مختلف جهت استفاده اپراتور.

۱۸) انواع گریس،روغن و واکسهای قابل استفاده در سیستم های وکیوم با انواع خلاء ومحدوده دمایی متفاوت.

 

این شرکت با برخورداری از کادر متخصص و مجرب و خدمات پس از فروش و ارائه مشاوره رایگان به صورت تخصصی مفتخر خواهد بود که در راستای اهداف آن شرکت محترم مشارکت فعال نماید، به طوریکه بر پایه اطلاعات و مفاهیم جامع کاربردی در این زمینه بر اساس تجربیات کادر فنی شرکت و همچنین نکاتی برگرفته از منابع، استانداردها و تولید کنندگان معتبر جهانی به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات و پشتیبانی در این زمینه فعالیت می نماید.

 

 

 

یکی از زیر مجموعه های این شرکت ، شرکت روغنکاران ارس نور می باشد که بعنوان نماینده رسمی فروش روانکارهای صنعتی بصورت تخصصی در ایران  فعالیت می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر وارتباط با آن شرکت از سایت  www.arasnour-co.com  بازدید بفرمایید.

تلفن: ۶۶۱۸۶۱۱۰-۰۲۱

فکس:۶۶۱۸۶۰۲۷-۰۲۱

ایمیل : trade@arasnour-co.com